.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح حساب یارانه نقدی در خردادماه

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت از آغاز فرآیند افتتاح حساب یارانه نقدی در خردادماه امسال در راستای پیاده سازی هدفمندکردن یارانه‌ها خبرداد.

به گزارش مهر، محمدرضا فرزین امروز در نشستی خبری از آغاز فرآیند افتتاح حسابهای طرح هدفمندی یارانه ها در خرداد ماه امسال خبرداد و گفت: با ثبت نام های جدید که از 20 اردیبهشت ماه امسال از طریق مرکز آمار ایران صورت می گیرد، پیش بینی می شود که 3 تا 4 میلیون نفر دیگر به این متقاضایان دریافت یارانه نقدی اضافه شوند.
براساس اعلام مرکز آمار ایران، 61 میلیون و 107 هزار و796 نفر در طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار در سال 87 شرکت کردند که 41 میلیون نفر از این تعداد ، شهری و 19 میلیون و 700 هزار نفر روستایی هستند.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت مسئولیت بازکردن حسابهای بانکی را وزارت رفاه و سیستم بانکی کشور دانست و افزود: بر اساس اطلاع رسانی های قبلی، متقاضیان دریافت یارانه نقدی می توانند یکی از حسابهای بانکی خود را برای این منظور به وزارت رفاع اعلام کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 80 درصد مردم بر اساس محاسبات سیستم بانکی دارای حساب بانکی هستند، اظهارداشت: بر اساس برآوردها، 19 میلیون نفر نیز سرپرست خانوار برای دریافت یارانه نقدی وجود دارد که 12 تا 13 میلیون نفر آنها دارای حساب بانکی هستند.

فرزین افزود: پس از تاریخ 20 اردیبشهت ماه و ثبت نامهای جدید با وقفه ای دو هفته ای، افتتاح حسابها آغاز می شود، زیرا افراد جدید نیز باید نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کنند، البته قبل از آن یعنی در ابتدای افتتاح حسابها از روش خود انصرافی استفاده خواهیم کرد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد در صورت توزیع 11 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی میان حدود 61 میلیون ایرانی که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده‌اند، هر نفر ماهانه 20 هزار و 947 تومان یارانه ( در صورت توزیع برابر یارانه نقدی ) میان مردم دریافت خواهد کرد.

مسئولان دولتی پیش از این اعلام کرده اند: با تنخواه پیش بینی شده برای دولت ، پیش از آغاز اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها ( اصلاح قیمتها ) منابع به حساب بانکی افراد واریز خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.